Sou a: Inici / Activitats esportives / | Caminades

Caminada de la Sèquia

CAMINADA DE LA SÈQUIA. 1 DE MAIG

Lloc de trobada camí dels enamorats.
Sortida 8.30 hores.
Durada aproximada entre 2 i 3 hores.
En arribar, esmorzar popular.
La tornada és lliure.
Els tiquets gratuïts per l’esmorzar es lliuraran a la sortida.

CONSELLS IMPORTANTS

Respectar les normes de seguretat viària i les indicacions dels membres de l’organització.
Hi han 5 punts de creuament de carretera marcats en el gràfic i que cal tenir molta cura.
També us recordem que el pas per Enveig és el més conflictiu al circular per la carretera i amb trams sense vorera.
Mantenir l’atenció i la concentració.Caminar en fila d’un.
Mantenir-se el més allunyats del pas dels vehicles i arrambats a les cases.
Els menors sempre acompanyats i controlats per els majors d’edat.
Telèfon per urgència PC 620 80 53 66

RECORREGUT

Puigcerdà - Quers. 9 km aprox.
Mapa del recorregut.

 

CONSELLS PRÀCTICS CAMINADES

Roba còmoda i calçat adequat a l’activitat, no anar gaire abrigats.
Porta només l'imprescindible en una ronyonera o una motxilla lleugera.
Utiliza roba còmoda i ampla,que et permeti llibertat de moviments. la teva indumentària ha de ser transpirable per que la suor no se t’enganxi al cos i mantenir la temperatura corporal.
El millor és utilitzar una samarreta de cotó amb les fibres sintètiques sues més i provoquen mala olor.
Sabatilles d'esport, calçat o botes que ens sentim còmodes amb elles, però també que facilitin el moviment natural de peu i que la sola sigui flexible ;els mitjons que siguin de cotó i no estrenyin.

CONSELLS PRÀCTICS CAMINADES

Climatologia
Evitar les hores de fred o calor extrems.
Protegir-se del sol (gorra, ulleres, crema protectora solar...).
No et fiïs dels cels ennuvolats.Els raigs ultraviolats traspassen els núvols.
Si fa un dia ennuvolat o ventos porta un impermeable llarg amb caputxa, també las prendes de Goretex et protegeixen del fred, la pluja i el vent I transpiren.

CONSELLS PRÀCTICS CAMINADES

Esforç i alimentació
No fer àpats abundants previs a l’activitat.
Dur aigua per beure abans, durant i després del recorregut, especialment si la distància és llarga, a poder ser natural i no freda.
Anar a un ritme que permeti respirar de manera compassada.No anar depresa i en cas de fatiga aconsallem descansar i després reemprendre la caminada.
Fer estiraments després de l’activitat.

Accions del document

Destacats

  • Mapa Puigcerdà
  • El temps a Puigcerdà
  • Xarxes socials
  • Afectacions mobilitat