Esteu aquí: Inici Premsa Notes de premsa Avui divendres a les 11 del matí, a la sala de plens de l’ajuntament de Puigcerdà ha tingut lloc la signatura de dos convenis.

Per una banda, la Fundació “La Caixa” i l’ajuntament de Puigcerdà han signat un conveni pel qual la Fundació “La Caixa” que desenvolupa un programa de Música amb el nom de Diversions (es tracta d’una convocatòria oberta a intèrprets de músiques del món residents a Espanya, amb un repertori format per música d’arrel o d’inspiració tradicional), es compromet a incorporar 2 grups del projecte Diversions a la Diada Multicultural del proper dia 11 de juliol del 2010.

Avui divendres a les 11 del matí, a la sala de plens de l’ajuntament  de Puigcerdà ha tingut lloc la signatura de dos convenis.

Avui divendres a les 11 del matí, a la sala de plens de l’ajuntament  de Puigcerdà ha tingut lloc la signatura de dos convenis.

Realitzant la planificació i organització dels concerts referits, que seran, en particular els següents:

• RUMBA VELLA / Rumba catalana
  • SANDRA REHDER / Tango argentí

Per l’altre banda, la Fundació “La Caixa”, l’ajuntament de Puigcerdà i  l’Associació del Casal d’Avis de Sant Domènec també han renovat el document de col·laboració amb la finalitat de potenciar la participació social i la millora de qualitat de vida de les persones grans del municipi i en especial de les que assisteixen a l’esplai.

Mitjançant aquest document l’ajuntament de Puigcerdà, la Fundació “La Caixa” i l’Associació del Casal d’Avis Sant Domènec, acorden la renovació del conveni de data 1 de febrer de 2005, amb l’objectiu de continuar fomentant el creixement personal i l’acostament de les noves tecnologies a la gent gran.