Esteu aquí: Inici Premsa Notes de premsa Puigcerdà- La defensa del CG Puigcerdà no podrà comptar amb l’ajut de Daniel Hilario almenys durant unes tres setmanes. El defensa es va lesionar en el quart partit de la semifinal contra e Barça, i aquesta setmana s’ha confirmat que la seva lesió al lli

Daniel Hilario pateix una lesió al lligament / nota del Club d'Hoquei Gel Puigcerdà / Edu Palomares

Dani Hilario

El defensa del CG Puigcerdà Daniel Hilario no podrà jugar la final de la lliga per una lesió al lligament

Puigcerdà- La defensa del CG Puigcerdà no podrà comptar amb l’ajut de Daniel Hilario almenys durant unes tres setmanes. El defensa es va lesionar en el quart partit de la semifinal contra e Barça, i aquesta setmana s’ha confirmat que la seva lesió al lligament interior del genoll encara li durarà almenys unes tres setmanes més. D’aquesta manera, el CG Puigcerdà haurà de preparar els parits de la final de lliga amb només cinc defensors: Soler, Pereiro, Cepeda, Moreno, i Piñar.

Hilario confia que es podrà tornar a reincorporar a la competició a finals de març, per la Copa del Rei, que enguany també es disputa a Jaca. A aquesta baixa se li suma la de Dani Almendros, que ja no ha pogut jugar en tota la temporada, i ja no es planteja tornar a la competició fins la temporada que ve.