- L’Ajuntament ▾
-
Serveis ▾
- Accés a la informació pública
- Comerç i mercats
- Cultura
- Educació
-
Esports
- Poliesportiu de Puigcerdà
- Esdeveniments Esportius 2025
- Actualitat esportiva de Puigcerdà
- 13ª Sant Silvestre Puigcerdà 2025
- 37ª Travessia de l'Estany de Puigcerdà 2025
- Cursa de l'Estany 2025
- Copa Puigcerdà Patinatge Artístic
- 20è Memorial Ramon Condomines
- 13ª Caminada de la Sèquia
- 42 Cursa Popular d'Age 2025
- Basquet 3x3 Puigcerdà
- XLV Concurs Infantil de Pesca
- 27ª Mitja Marató de Puigcerdà BY BWT 2025
- Puigcerda Half Marathon 2025
- Semi Marathon Puigcerda Pyrenees 2025
- Voluntariat
- Entitats esportives
- Agenda esportiva
- Festes
- Habitatge
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ràdio Puigcerdà
- Policia Local
- Sol·licitud d'ús d'un local de titularitat municipal
- Turisme
- Urbanisme, Obres i Activitats
- El municipi ▾
- Coneix Puigcerdà ▾
- Actualitat ▾
- Inici>
- Actualitat ▾>
- Notícies de Puigcerdà>
- Més de 830 persones se sumen a la 13a Cursa Sant Silvestre de Puigcerdà
Més de 830 persones se sumen a la 13a Cursa Sant Silvestre de Puigcerdà
Un any més, la Vila de Puigcerdà s'ha sumat a la celebració d’una de les tradicions esportives més esperades de l'any amb un èxit de participació: 694 participants a la cursa de 5km i més de 140 a les curses infantils
Més de 830 corredors i corredores s'han sumat aquest diumenge a la 13a Cursa de Sant Silvestre.
L’esdeveniment, un dels més esperats de l'any, ha començat amb una xocolatada prèvia i la cursa principal de 5 km. Un any més, i havent agafat forces per combatre el fred, el recorregut urbà des de la Plaça Santa Maria fins al Poliesportiu de Puigcerdà ha fet les delícies dels amants de l'esport a l'aire lliure.
Al Poliesportiu, els més menuts també han pogut gaudir al màxim de la jornada! A les curses Mini i Infantils els més de 140 joves esportistes de la comarca ens han fet vibrar i han demostrat un gran nivell competitiu.
A més, tots els participants de la cursa de 5 km van rebre una bossa del corredor amb la samarreta Sant Silvestre 2025 i un barret de Pare Noel, així com diversos obsequis dels patrocinadors. Pel que fa a les categories infantils, els petits corredors i corredores també es van guanyar la bossa d'esportista i una bonica medalla de participació per recordar aquest dia tan especial.
L’alcalde de Puigcerdà, Joan Manel Serra; la regidora d'Esports, Mercè Carbó i els regidors Francesc Forga i Mar Quera van estar presents a l'entrega de trofeus.
Podi de la categoria masculina (5 km):
🥇 Guillem Sánchez Moliné – 00:15:27
🥈 Sergi Barcons Llorach – 00:16:27
🥉 Oriol Molins – 00:16:36
Podi de la categoria femenina (5 km):
🥇 Paula del Amo – 00:18:36
🥈 Laura Abella Guzmán – 00:18:54
🥉 Marta Ebri Camprubí – 00:20:19
Trobareu totes les fotografies i les classificacions al web puigcerda.cat/santsilvestre
Des de l'Ajuntament de Puigcerdà volem donar les gràcies a tots els participants, a la Brigada Municipal i al Cos de Voluntaris de Protecció Civil, a les àrees d'Esport i Joventut, a XEvents Sports, al nostre speaker, Santi Torres, a la Diputació de Girona i, en definitiva, a tots els voluntaris, espònsors, entitats, clubs i associacions que han fet possible, un any més, aquesta festa de l'esport per acomiadar l'any!
-
Plaça de l'Ajuntament nº1 17520 Puigcerdà
Tel. 972 88 06 50