Puigcerdà celebra Sant Joan de Déu, patró dels bombers, en una jornada plena d’emoció, records i agraïment

09/03/2026
Ajuntament de Puigcerdà

A més de commemorar els 165 anys d'història del cos, la diada també va servir per tancar una etapa marcada per la vocació i l'esperit de servei

Ahir Puigcerdà va celebrar Sant Joan de Déu, patró dels bombers. Enguany la diada va tenir un significat molt especial, ja que, a més de commemorar els 165 anys d'història del cos, també va servir per tancar una etapa marcada per la vocació i l'esperit de servei.

L'acte va ser una oportunitat única per mirar enrere amb orgull i reconèixer la gran tasca que tants voluntaris han fet durant tants anys. I ho vam fer amb l'orgull de saber que el seu exemple de compromís i solidaritat quedarà per sempre en la memòria de Puigcerdà.

Des de l'Ajuntament volem expressar el nostre més sincer agraïment a totes les persones que han format part del Cos de Bombers de Puigcerdà. La vostra generositat i estima pel poble han estat essencials per garantir la seguretat dels nostres veïns i veïnes, i han deixat una empremta profunda en el cor de la nostra comunitat.