- L’Ajuntament ▾
-
Serveis ▾
- Accés a la informació pública
- Comerç i mercats
- Cultura
- Educació
-
Esports
- Poliesportiu de Puigcerdà
- Esdeveniments Esportius 2025
- Actualitat esportiva de Puigcerdà
- Copa Puigcerdà Patinatge Artístic
- 20è Memorial Ramon Condomines
- 12ª Caminada de la Sèquia
- 41 Cursa Popular d'Age 2024
- Basquet 3x3 Puigcerdà
- XLV Concurs Infantil de Pesca
- Cursa de l'Estany 2024
- 36ª Travessia de l'Estany de Puigcerdà 2024
- 27ª Mitja Marató de Puigcerdà 2025
- Puigcerda Half Marathon 2024
- Semi Marathon Puigcerda Pyrenees 2024
- 12ª Sant Silvestre Puigcerdà 2024
- Voluntariat
- Entitats esportives
- Agenda esportiva
- Festes
- Habitatge
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ràdio Puigcerdà
- Policia Local
- Sol·licitud d'ús d'un local de titularitat municipal
- Turisme
- Urbanisme, Obres i Activitats
- El municipi ▾
- Coneix Puigcerdà ▾
- Actualitat ▾
- Inici>
- Actualitat ▾>
- Notícies de Puigcerdà>
- Revolta Pagesa preveu tallar el pas fronterer de la Duana de Puigcerdà els dies 3 i 4 de juny
Revolta Pagesa preveu tallar el pas fronterer de la Duana de Puigcerdà els dies 3 i 4 de juny
L'accés a la carretera de Llívia i el tram final de l'Avinguda Schierbeck també romandran tancats des del dilluns dia 3 a les 10:00h fins al dimarts dia 4 a les 10:00h a causa de les mobilitzacions de la pagesia
La regidoria de Seguretat i Mobilitat informa que, des d'aquest dilluns 3 de juny a les 10:00h i possiblement fins al dimarts 4 de juny a les 10:00h, l'accés a la carretera de Llívia i al pas fronterer de la Duana de Puigcerdà quedaran tallats a causa de les protestes i accions reivindicatives de la Revolta Pagesa.
L'accés de l'N-152 a la rotonda de la Plaça Europa romandrà obert i s'hi podrà circular per girar cap a l'Avinguda del Segre. Tanmateix, el tram final de l'Avinguda Schierbeck també estarà tancat, així que es recomana als veïns del Barri de l'Incasòl que utilitzin aquesta mateixa via en sentit pujada o bé pel Passeig de Josep Pla.
Els camions arribats des de la zona francesa s'estacionaran a Llívia i Ur, mentre que els que arribin des d'altres punts de Catalunya seran ubicats al recinte firal de Puigcerdà. Aquestes operacions seran gestionades per Mossos d'Esquadra.
Cal destacar que les mobilitzacions de la pagesia garantiran el pas d'ambulàncies, transport escolar i col·lectius vulnerables. En aquesta ocasió les protestes no només tindran lloc Puigcerdà, sinó que es concentraran als principals punts fronterers del Pirineu.
Recomanem que, a fi d'evitar congestions o saturar les zones d'aparcament, programeu bé els vostres desplaçaments.
-
Plaça de l'Ajuntament nº1 17520 Puigcerdà
Tel. 972 88 06 50