- L’Ajuntament ▾
-
Serveis ▾
- Accés a la informació pública
- Comerç i mercats
- Cultura
- Educació
-
Esports
- Poliesportiu de Puigcerdà
- Esdeveniments Esportius 2025
- Actualitat esportiva de Puigcerdà
- 13ª Sant Silvestre Puigcerdà 2025
- 37ª Travessia de l'Estany de Puigcerdà 2025
- Cursa de l'Estany 2025
- Copa Puigcerdà Patinatge Artístic
- 20è Memorial Ramon Condomines
- 13ª Caminada de la Sèquia
- 42 Cursa Popular d'Age 2025
- Basquet 3x3 Puigcerdà
- XLV Concurs Infantil de Pesca
- 27ª Mitja Marató de Puigcerdà BY BWT 2025
- Puigcerda Half Marathon 2025
- Semi Marathon Puigcerda Pyrenees 2025
- Voluntariat
- Entitats esportives
- Agenda esportiva
- Festes
- Habitatge
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ràdio Puigcerdà
- Policia Local
- Sol·licitud d'ús d'un local de titularitat municipal
- Turisme
- Urbanisme, Obres i Activitats
- El municipi ▾
- Coneix Puigcerdà ▾
- Actualitat ▾
- Inici>
- Actualitat ▾>
- Notícies i opinions dels grups polítics de l'oposició>
- Roda de premsa - moció de censura
Roda de premsa - moció de censura
Ahir a la tarda, a les 18h, vam fer una roda de premsa al local d’ERC per explicar públicament el pas que hem fet: la presentació d’una moció de censura a l’Ajuntament de Puigcerdà. Ho vam fer amb serenor i la convicció que ens dona saber que estem actuant amb responsabilitat, pensant en el benestar col·lectiu i no en interessos de partit.
Durant la roda de premsa, que vam retransmetre en directe a través del nostre compte d’Instagram, vam exposar els motius que ens han dut fins aquí: una situació de paràlisi institucional que no podia allargar-se més, una manca de lideratge que ens allunyava de les prioritats reals del municipi, i una ciutadania que mereix molt més.
Aquesta moció no neix ni de la precipitació ni del càlcul converses, d’escolta, i del treball conjunt amb els regidors de Futur, la Nerea Espada i el Celso Llombart, amb qui compartim la preocupació pel moment que viu Puigcerdà i la voluntat clara d’impulsar un canvi constructiu. També hem mantingut converses amb Junts, però malauradament no han estat fructíferes: hem percebut moviments poc clars i una actitud més centrada a conservar el poder que no pas a desbloquejar la situació.
Proposem en Joan Manel Serra com a nou alcalde perquè sabem que és una persona honesta, preparada i compromesa, amb una manera de fer basada en el diàleg, la transparència i l’eficiència. Un perfil que encaixa amb el que el moment demana: lideratge proper i capacitat de sumar.
Ara, amb la moció registrada, encarem els dies previs al Ple amb responsabilitat i respecte institucional. Som conscients que encara queda un pas per fer, i el farem amb la mateixa determinació amb què hem arribat fins aquí.
Per a nosaltres, aquest moment representa molt més que un simple moviment polític: és una oportunitat per obrir una nova etapa per Puigcerdà, més oberta, més eficient i més propera a la gent.
Us convidem a recuperar la roda de premsa i a seguir a prop nostre en aquest procés. Ens preparem amb il·lusió i compromís per estar a l’altura del que el municipi necessita.
-
Plaça de l'Ajuntament nº1 17520 Puigcerdà
Tel. 972 88 06 50