Puigcerdà Actualitat (06/10 - 12/10)

10/10/2025
Ajuntament de Puigcerdà i Ràdio Puigcerdà

Aquesta setmana, entre altres temes, parlarem sobre el rècord de participació de la Mitja Marató amb 850 corredors i corredores, la suspensió a Puigcerdà de l’atorgament de noves llicències a determinats comerços, l'anul·lació de la fira amb bestiar de Bellver, l'inici del tall de la línia R3 per setze mesos o la visita de professionals del turisme MICE a la Cerdanya.

Si vols seguir la ràdio musical líder a la Cerdanya, i feta a Puigcerdà, a les xarxes socials, pots fer-ho a través dels següents enllaços:

A més, aquesta setmana parlarem amb en Carles de Moxò, president del Club de Curling Puigcerdà, per presentar-nos la 18a edició del Trofeu Internacional Vila de Puigcerdà.

Una competició que comptarà amb la participació de diversos equips internacionals i estatals procedents d'Alemanya, França, Escòcia, Suècia, la República Txeca i diferents punts de Catalunya i Espanya, que competiran repartits en dos grups.

Amb ell descobrirem tots els detalls d'un esdeveniment que convertirà Puigcerdà en el centre neuràlgic del cúrling europeu!