- L’Ajuntament ▾
-
Serveis ▾
- Accés a la informació pública
- Comerç i mercats
- Cultura
- Educació
-
Esports
- Poliesportiu de Puigcerdà
- Esdeveniments Esportius 2023
- 43ª Marxa Ciclista 3 Nacions
- Basquet 3x3 Puigcerdà
- 40 Cursa Popular d'Age 2023
- 11ª Dream Runners 2023
- 35ª Travessia de l'Estany de Puigcerdà 2023
- 6ª Catalunya Bike Race 2023
- 25ª Mitja Marató de Puigcerdà 2023
- Tornejos Hoquei Gel U11-U13
- 11ª Sant Silvestre Puigcerdà 2023
- Agenda esportiva
- Voluntariat
- Actualitat esportiva
- Entitats esportives
- Habitatge
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Participació Ciutadana
- Policia Local
- Sol·licitud d'ús d'un local de titularitat municipal
- Turisme
- Urbanisme, Obres i Activitats
- El municipi ▾
- Coneix Puigcerdà ▾
- Actualitat ▾
- Inici>
- L’Ajuntament ▾>
- Grups municipals>
- Esquerra Republicana de Catalunya - AM
Esquerra Republicana de Catalunya - AM
Enllaços d'interès

Joan Manel Serra i Arenas
Nascut a Puigcerdà el 10 d’octubre de 1972.
Estudiant d’Arquitectura Tècnica.
Entre el 1995 i l’any 2000 compaginà els estudis amb feines de cambrer i DJ a establiments de la Vila i l’empresa familiar. Des del 2001 al 2010 com a Project Mànager d’un grup promotor i constructor de Barcelona que desenvolupa el negoci a la nostra comarca, i durant els set anys posteriors com a agent immobiliari a una agència de Puigcerdà, sempre compaginant l’hoquei gel com a esport preferit i sent àrbitre de la lliga nacional.
Retribucions càrrecs electes
- Per assistència al Ple municipal: 200€/sessió.
- Per assistència a la Junta de Portaveus: 175€/sessió.

Roser Carré i Gonzalez
"Em dic Roser Carré i Gonzàlez i vaig néixer a Barcelona el 17 de Maig de 1979. Sóc mare d'un menut de 4 anys, alumne del CEIP Llums del Nord.
Sóc de Rubí, una ciutat industrial del Vallès Occidental i des que vaig arribar fa 6 anys a Cerdanya, sempre he viscut a Vilallobent. Criminòloga de formació i administrativa de professió durant més de 20 anys, he estat durant 3 anys la secretària de l'Aeròdrom de La Cerdanya i ara treballo en una empresa de gestió de lloguer d'habitatges turístics, que em permet conciliar millor la meva vida familiar i laboral. En arribar a la Cerdanya, vaig tenir l'oportunitat de crear i gestionar un negoci propi familiar ben bé al centre de la Vila. Amant dels gossos i de tots els animals en general, fa uns 10 anys la meva família va créixer amb l'adopció d'una gossa mestissa de 3 anys i mig. He jugat a bàsquet fins als 23 anys, arribant a jugar a Segona Nacional. Independentista i republicana d'esquerres des de ben joveneta, fa més de 20 anys que participo activament en política, especialment municipal. Feminista activa i convençuda, he tingut durant diversos anys responsabilitats polítiques com a Secretària de les Dones a nivell de partit, a la que era la meva ciutat. Sòcia d'Òmnium Cultural, també col·laboro amb Creu Roja i Intermón Oxfam".
Retribucions càrrecs electes
- Per assistència al Ple municipal: 200€/sessió.
- Per assistència a la Junta de Portaveus: 175€/sessió.

Àngel Llobell i Martorell
Vaig néixer a Barcelona l'any 1955, on he viscut la major part de la meva vida. Allà és on vaig fer tots els meus estudis elementals, secundaris i superiors.
Als 16 anys vaig començar a treballar i he tingut la sort de fer-ho ininterrompudament fins a l'agost de l'any passat que em vaig jubilar. Tota la meva carrera professional l'he feta a la banca, com empleat i directiu.
Sóc Llicenciat en Geografia per la U.B. i màster en Intermediació d'Assegurances per la U.P.C.
Als 10 anys, en uns campaments d'estiu, vaig tenir la sort de conèixer la Cerdanya i des d'aleshores no he deixat mai de visitar-la repetidament, fins que, ara fa 17 anys, vaig prendre la decisió de convertir-me en resident a la Vila de Puigcerdà.
Penso que la política és servei i treball per tal d'aconseguir una societat més justa i millor. Per mi els dos objectius polítics més importants, d'entre altres, són aconseguir una societat més igualitària i la defensa del medi ambient.
Retribucions càrrecs electes
- Per assistència al Ple municipal: 200€/sessió.
- Per assistència a la Junta de Portaveus: 175€/sessió.